Circle Project Source Code

 #include<iostream.h>

#include<conio.h>
#include<graphics.h>
#include<math.h>
#include<dos.h>
void main()
{
	int g=0,d;
	initgraph(&g,&d,"");
	for(float i=0,j=0,k=0,l=0,angle=360,angle1=0;i<80,j<100,k<301,l<82,angle>0,angle1<=360;i+=1,j+=0.5,k+=2,l+=3,angle-=1,angle1+=6)
	{
		if(kbhit())
		{
		break;
		}
		delay(50);
		clearviewport();
		setfillstyle(1,15);
		setcolor(15);
		bar(k-150,290,0+k,300);
		bar(150+k,290,300+k,300);
		bar(450+k,290,600+k,300);
		if(k==300)
		{
		k-=300;
		}
		setfillstyle(1,7);
		setcolor(7);
		rectangle(0,200,640,220);
		rectangle(i-80,200,i-40,220);
		bar(i-40,200,0+i,220);
		rectangle(0+i,200,40+i,220);
		bar(40+i,200,80+i,220);
		rectangle(80+i,200,120+i,220);
		bar(120+i,200,160+i,220);
		rectangle(160+i,200,200+i,220);
		bar(200+i,200,240+i,220);
		rectangle(240+i,200,280+i,220);
		bar(280+i,200,320+i,220);
		rectangle(320+i,200,360+i,220);
		bar(360+i,200,400+i,220);
		rectangle(400+i,200,440+i,220);
		bar(440+i,200,480+i,220);
		rectangle(480+i,200,520+i,220);
		bar(520+i,200,560+i,220);
		rectangle(560+i,200,600+i,220);
		bar(600+i,200,640+i,220);
		if(i==70)
		{
			i-=79;
		}

		if(angle>=90&&angle<=270)
		{
			int x=340*sin(angle*3.14/180);
			int y=130*cos(angle*3.14/180);

			setcolor(14);
			setfillstyle(1,14);
			pieslice(x+320,y+180,0,360,30);
			//SUN
			//setfillstyle(1,3);
			//floodfill(0,0,7);
		}

		if((angle>270&&angle<360)||(angle>=0&&angle<90))
		{
			int x1=340*sin((angle+180)*3.14/180);
			int y1=130*cos((angle+180)*3.14/180);
			setcolor(7);
			setfillstyle(1,7);
			pieslice(x1+320,y1+180,0,360,20);
			//MOON
			//setfillstyle(1,1);
			//floodfill(0,0,7);
		}
		if(angle==1)
		{
		angle+=359;
		}
		setfillstyle(1,6);
		setcolor(6);
		bar(0,155,640,160);
		setfillstyle(1,6);
		bar(j-100,140,j-95,200);
		bar(0+j,140,5+j,200);
		bar(100+j,140,105+j,200);
		bar(200+j,140,205+j,200);
		bar(300+j,140,305+j,200);
		bar(400+j,140,405+j,200);
		bar(500+j,140,505+j,200);
		bar(600+j,140,605+j,200);
		if(j==99)
		{
		j-=99;
		}
		setfillstyle(1,7);
		setcolor(7);
		rectangle(0,400,640,420);
		rectangle(l-80,400,l-40,420);
		bar(1-40,400,0+l,420);
		rectangle(0+l,400,40+l,420);
		bar(40+l,400,80+l,420);
		rectangle(80+l,400,120+l,420);
		bar(120+l,400,160+l,420);
		rectangle(160+l,400,200+l,420);
		bar(200+l,400,240+l,420);
		rectangle(240+l,400,280+l,420);
		bar(280+l,400,320+l,420);
		rectangle(320+l,400,360+l,420);
		bar(360+l,400,400+l,420);
		rectangle(400+l,400,440+l,420);
		bar(440+l,400,480+l,420);
		rectangle(480+l,400,520+l,420);
		bar(520+l,400,560+l,420);
		rectangle(560+l,400,600+l,420);
		bar(600+l,400,640+l,420);
		if(l==81)
		{
		l-=81;
		}

		setcolor(2);

		setfillstyle(9,2);
		line(0,421,640,421);
		floodfill(0,470,2);

		setcolor(9);
		setfillstyle(7,9);
		sector(340,280,0,180,70,45);
		setfillstyle(1,1);
		bar(240,280,410,320);
		setcolor(7);
		setfillstyle(1,7);
		pieslice(265,315,0,360,15);
		pieslice(380,315,0,360,15);
		setcolor(0);
		int x1=15*sin(angle1*3.14/180);
		int y1=15*cos(angle1*3.14/180);
		line(265,315,265+x1,315+y1);
		int x2=15*sin((angle+90)*3.14/180);
		int y2=15*cos((angle+90)*3.14/180);
		line(265,315,265+x2,315+y2);
		int x3=15*sin((angle1+180)*3.14/180);
		int y3=15*cos((angle1+180)*3.14/180);
		line(265,315,265+x3,315+y3);
		int x4=15*sin((angle1+270)*3.14/180);
		int y4=15*cos((angle1+270)*3.14/180);
		line(265,315,265+x4,315+y4);
		line(380,315,380+x1,315+y1);
		line(380,315,380+x2,315+y2);
		line(380,315,380+x3,315+y3);
		line(380,315,380+x4,315+y4);
		if(angle1==360)
		{
		angle1-=360;
		}
	}
}

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